vps free for ever
 
 
سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, :: 7:40 PM ::  نويسنده : آبلوس سوروس پاتر

کی گفته زبان فارسی آسونه ؟

حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:

.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم.



نظرات شما عزیزان:

پارمیــدا
ساعت20:49---22 آبان 1392
سلام.... .
خوبي؟ ببخشید مزاحم شدم
من تازه وبلاگ نويسي رو شروع کردم
ميشه یه سوال بپرسم ازتون؟
وبلاگت قشنکه... .منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ازوبلاگ من خوشتون بیاد این وبلاگ ازنظر همه نوع مطلب غنی است لطفادرصورت گذاشتن مطالب این وبلاگ روی وبلاگ خودتان منبع رااین وبلاگ راذکر کنید نظر هم یادتان نرود
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 29573
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1